Jak si vyřídit dotaci přes GORDIC Portál občana?
Digitalizace výrazně usnadňuje proces podání i zpracování žádostí, například těch o granty a dotace.
Občan nemusí opakovaně docházet osobně na úřad a referent/ka nemusí přepisovat data z jednoho formuláře do druhého. Pro obě strany se jedná o velmi elegantní řešení, ze kterého těží všichni.
Od vedení měst často slýcháme, že nejběžnějším požadavkem občanů je oprava nebo výstavba chodníků. Je to pochopitelné, slouží všem a je na ně hodně vidět. Jenže i chodník může mít mnoho podob. Díky informačním a komunikačním technologiím můžeme v posledních letech dojít na úřad i po chodníku digitálním.
— GORDIC
Využívá vaše město nebo obec GORDIC Portál občana a úřad vyhlásil grant nebo dotaci? Pak nechoďte zbytečně na úřad, vyřiďte si vše online.
Jak na to?
- Žadatel se přihlásí do Gordic Portálu občana města či úřadu, kteří dotaci vypsali.
- Využije řádné NIA autentizace. Zde má na výběr, zda žádá za sebe či za právnickou osobu kterou zastupuje.
- Jelikož je portál napojen na ARES, data o spolku/právnické osobě se automaticky předvyplní.
- V portálu občana vyplní dotační formulář a odešle na úřad přímo z aplikace Portál občana.
- Formulář přijde na podatelnu a dále je postoupen referentovi, který žádost zpracuje v modulu VFP – veřejná finanční podpora.
- Ten je napojen na modul SML – smlouvy, kde probíhá další zpracování a evidence.
Ale to není vše.
Celý proces umíme ještě lépe automatizovat.
Spisová služba GINIS může obsahovat navíc automat. Jde o modul EPA – elektronická podatelna automat.
Žádosti, podání, které se týkají jedné věci a opakují se, jsou podatelnou automaticky rozesílány příslušným oddělením/referentům.Obsluha podatelny také čerpá výhody digitální práce s dokumenty.
Umí toto i váš informační systém?
Pokud ano, máte vyhráno. Pokud ne, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře či pracovníků společnosti GORDIC, kteří se o váš úřad starají.
Zdroj:
Dále k tématu:
- Gordic Portál občana výrazně omladil
- Elektronická komunikace s občany roste
- Elektronické řešení mnoha životních situací, komunikace s občany i úředních formalit